Ahhh viimeinkin kesä on saapunut tänne peräkorpeenkin. Siksipä ei oikein ehdi/jaksa/halua istua sisällä piirtämässä blogipäivityksiä.

Sitäpaitsi meikäpoika käy töissä kahdeksan tuntia joka arkipäivä, ah ihana paltamon upea työllistämis idea työvoimatalo! (joka oli btw telkkarissa A-studiossa tuossa yksi päivä muhaha)Auringosta nauttiminen jää vähälle jo sen takia ja siksi vietän kesää mieluummin ulkoillen ja syöden jäätelöä kilokaupalla kuin piirrellessä. Saa nähdä milloin tulee taas kunnon päivitystä. Itselläni ei ole paljoa valittamista työvoimatalosta, saanhan tehdä sitä mitä parhaiten osaan ja haluan >:DD Maaluupuolelle oli tosin aika vaikea päästä kun olivat perkuleet päättäneet MINUN PUOLESTANI mille puolelle talolla pääsen töhin ja hep, keittiölle pakottivat viikoksi.. Mutta onneksi en tyytynyt enää siihen että muut päättävät minun puolestani minun elämääni koskevia asioita(kuinka näin aina sattuukin että minua pyritään ohjailemaan jokapaikassa?), ja pääsin maalaamaan.

Mm. tämmöistä siellä pakot.. pyydetään tekemään:

Jääkaappimagneetteja 3cm x 3cm myyntiin, taidan tarvita silmälasit pikkuhiljaa kun tuntuu että silmiin on alkanut sattua näiden tihrustamisen jälkeen >.<' Tein noita n. 100 kappaletta? no ainakin melkein

On tullu otettua normaalia enemmän kuvia tänä kesänä. Mikä lie.

Pluto munn kultapoikanii<3

Koska olen nykyään rikas, koska käyn töissä, kävin cybershopissa, tulos: "Haluun ton ton ton ton ton ton ton ton ja ton!! ja ton kans!"

Ja sit mitävittua, oon taas ihmisena vähän yksinäisempi. Rakas nettituttavani päätti "sanoa poikki" kaveruuden aivan yhtäkkiä. miks. mitä. häh. Ja tää ei muuten ole eka kerta kun joku toteaa ettei halua olla mun kaveri enää. huhhuh.

Sain myös elinikäiset traumat elokuvasta Me & Marley, (muka komedia)liian surullinen elokuva, itkin koko yön ja hätäilin aamulla miksi olen näin herkkä o_o --Toivon ettei se päivä koskaan tulisi kun viimein on Pluton aika mennä-- Argh, pitäisi kasvaa aikuiseksi ja kestää eikä vollottaa jokaisesta asiasta koskee se minua tai ei --

MUT HEI IHMISET KESÄ

Heiheeei Mirmu lähtee nyt saunomaan ja uimaan ja älkää te vähäiset lukijat hyljätkö minua vaikka vähän nyt taukoankin! ^3^' ♥